keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Ja taas kaverisynttärit

Tytär kutsuttiin synttäreille. Päivän varoitusajalla, koska jo aikaisemmin kutsutuista osa ei päässyt tulemaan. Tavoiteenahan oli antaa vain itse tehtyjä lahjoja tänä vuonna, ainakin niin paljon kun ideoita, aikaa ja tarvikkeita piisaisi, mutta lyhyt varoaika ja rikkinäinen ompelukone... huoh.

Kunnes keksin :) Olin harjoitusmielessä väkertänyt useammankin heijastinruusukkeen, minkälie, eli sellaisesta vain langanpätkät poikki ja avaimenperä kiinni, ta-daa!



Tuon sydämenmallisen pahvirasian olisi voinut maalata kauniilla väreillä, mutta siihen ei aika riitä, synttärit alkavat kolmen vartin päästä... Ei sentään ihan toisella puolen kaupunkia :D

Ja vielä tervehdys, joka odotti minua tässä koneen vierellä eilisaamuna :D


Ainniin. Erehdyin sanomaan ääneen, että uudesta, hienosta ompelukoneesta voisin vaikka lopettaa tupakinpolton. Mies tarttui sanoihin heti, tilasi minulle Singerin. Minä olen nyt kolmatta vuorokautta ilman tupakkia :O

5 kommenttia:

  1. JEEE! Hyvä sinä!! Ja hyvä mies! *kannustaa tukee ja välittää*

    VastaaPoista
  2. Hieno heijastin, tosi kiva idea :)

    BB

    VastaaPoista
  3. Pulmu, mies värväs noi isommat lapsetkin vakoojikseen, etten käy salatupakilla :D Mutta yllättävän tuskattomasti tämä on menny, vielä ainakin... *koputtelee puuta*

    BB, toivottavasti myös saaja pitää ideasta, kymmenvuotiaat tytöt osaa olla mun kokemuksen mukaan haastavia :P :)

    VastaaPoista
  4. Onnea tupakkalakolle! Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia! Ainakin motivaattori on kunnollinen :D Terveys... pah... Ompelukone <3

    VastaaPoista