torstai 1. maaliskuuta 2012

Say no to Word Verification

Kiitos Sissi, olen niin täysin samaa mieltä:




Jos tähän samaan postaukseen sitten vastaisin toisaalla esitettyihin vastalauseisiin. Väitin täällä, että Ottobre ja akkainlehdet haluavat isot masut peittää teltoilla ja kiinnittää huomion isoilla kaula-aukoilla. Kirjoitin - jälleen kerran - kiireessä ja enempiä ajattelematta, joten siitä sai tietysti sen käsityksen, etteivät sen malliset vaatteet sopisi kenellekään (isokokoiselle). Kun taas se, mitä yritin sanoa, on tietysti, ettei pelkkä kokonumero kerro sitä, minkä mallinen vaate kenellekin sopii. Itse olen tietyn mallisissa vaatteissa näyttänyt pitkällä raskaana olevalta silloinkin, kun olin hoikka ja nätti. Saati nyt, kun on enää ja. Toisaalta minä olen kassialmojen esiäiti, enkä mikään tyyli-ikoni, joten eipä tuo ihme ole, että olen mielipiteideni kanssa yksin :D

2 kommenttia:

  1. jesh - samaa mieltä molemmista ja mulla ei tuota vahvistusta ole ollut, mutta näemmä se mulle on sit tuupattu eniveis, no poistinpa sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggerissa alkaa olla samaa vikaa kuin Facebookissa. Jo valmiit asetukset täytyy aina uudistusten yhteydessä tarkistaa :P

      Poista